Sprejemamo plačila po predračunu (v tem primeru je 3% popust), z gotovino - po povzetju, s kartico (MasterCard, Maestro, Visa, Activa). Možno je odlog plačila na 15 dni, vendar moramo prej preveriti podjetje glede plačilne sposobnosti. Javnim zavodom damo na odlog 30 dni, s tem da morajo poslati še dodatno naročilnico na prodaja@bevann.si. Pri osebnem prevzemu na podjetju Bevann d.o.o., Meljska cesta 56, 2000 Maribor (predhodno je potrebno opraviti nakup na spletni trgovini), je možno plačilo z gotovino ali z zgoraj omenjenimi karticami.
Kaj se zgodi, če pride do napake pri določanju cen?
Trudimo se zagotoviti natančnost cen in drugih informacij o izdelkih, ki so prikazane na našem spletnem mestu, vendar se včasih zgodijo napake. V takšnih primerih si bevann.si izrecno pridržuje pravico, da pri sprejemanju spletnega naročila ne spoštuje napak pri cenah, najdenih na tem spletnem mestu. Če pride do napake, vas bomo obvestili in preklicali. Vsa odobrena plačila za to naročilo bodo vrnjena v roku 3 delovnih dni po prejetju transakcijskega računa stranke. Če najdete napako, ko je vaše naročilo oddano, se obrnite na našo službo za pomoč strankam na prodaja@bevann.si ali glejte naš pravilnik o vračilu.
Kaj počnete z mojimi podatki?
Vaše podatke uporabljamo za natančno in hitro izpolnitev vašega naročila in za izboljšanje vaše nakupovalne izkušnje. Spoštujemo vašo zasebnost in nikoli ne delimo teh podatkov z nikomer, razen v povezavi z vašim naročilom. Če želite izvedeti več, si oglejte naš zasebni pravilnik.
So cene na spletu z 22% DDV-jem?
Če ste prijavljeni, potem so cene brez 22% DDV-ja, če niste prijavljeni pa so cene bruto z 22% DDV-jem.
Naročila
Kako opravim nakup?
Dodajanje izdelkov v spletno košarico
Kupec izbere željen izdelek, napiše količino, preračunaj (pri višji količini se mu cena znižuje v odvisnosti od količine nakupa) in s klikom na gumb V KOŠARICO. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
Pregled spletne košarice
V pregledu VAŠE KOŠARICE lahko izdelke iz nje odstranite in spreminjate tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava do zaključnega obrazca za oddajo naročila gumb NAROČITE VSEBINO KOŠARICE. V primeru, da ste po E-pošti prejeli kakšno kodo za popust, jo lahko napišete v okence VPIŠITE KODO ZA POPUST in pritisnite gumb OK. Popust se vam bo avtomatsko obračunal v pregledu vaše košarice.
Zaključni obrazec za oddajo naročila
V zaključnem OBRAZCU ZA NAROČILA so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "nazaj na seznam izdelkov v košarici". V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.
Oddaja naročila
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "S KLIKOM TUKAJ ODDAJTE VAŠE NAROČILO". V primeru uspešno oddanega naročila se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega besedila ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na svoj elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa z nami kontaktirajte za pomoč na 02 250 2206 ali prodaja@bevann.si, prav tako nas ne iste stike obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 3 delovnih dneh ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje ali dostavi.
Kako lahko prekličem ali spremenim naročilo?
Če ste registrirani, ga imate v vašem profilu in ga ponovno kopirate in zbrišete ali dodate artikle, za prejšnjo naročilo pa nam pošljete mail na prodaja@bevann.si, da ga prekličete in ga bomo mi za vas. Če pa niste registrirani, pa opravite naročilo ponovno, za prejšnjo naročilo pa nam pošljete mail na prodaja@bevann.si, da ga prekličete in ga bomo mi za vas.
Kako naj stopim v stik, če imam kakršna koli vprašanja?
Na našo skupino za podporo strankam se lahko obrnete po e-pošti prodaja@bevann.si. V primeru, da ni primeren za pogovor, lahko pridete v našo trgovino, da podate svojo prošnjo. Pokličete nas lahko tudi na telefonski številki: 02 250 220 6 ali 051 230 260.
Kje je moje naročilo?
Večino naših pošiljk pošljemo preko Pošte Slovenije, razen v primeru, da je vrednost naročila nad 100,00 €, ste podjetje in ste na sledečem območju Slovenije:
Maribor in okolica - vsak delovni petek
Koroška - vsak delovni torek
Celjska regija - vsak delovni ponedeljek
Velenjska regija - vsako delovno sredo
Ptuj do Ormoža - vsako delovno sredo
Ptuj do Lenarta - vsak delovni petek
Prlekija, Pomurje - vsak delovni četrtek
Gorenjska - vsak delovni ponedeljek
Ljubljana in okolica - vsaki delovni torek in četrtek
v tem primeru vam dostavimo z našimi vozili na zgoraj omenjen dan.
Poslali vam bomo avtomatizirano e-poštno sporočilo.
Kako se lahko pritožim?
V redkih primerih naredimo napako, smo več kot z veseljem sprejeli vse povratne informacije strank. Vedno je prostora za izboljšave. Kontaktiraj nas na prodaja@bevann.si.
Kakšna je minimalna vrednost naročila?
Minimalna vrednost nakupa je pri Bevann-u 25,00 €, ker je naše podjetje veleprodajno in so cene temu primerne, smo omejili nakup na to vrednost.
Koliko moram naročiti, da imam brezplačno dostavo?
Vrednost posameznega naročila mora biti vsaj 100,00 €, če želite brezplačno dostavo oziroma poštnino.
Kako vem ali je naročilo bilo uspešno poslano?
Če dobite potrditev naročila, je vaše naročilo uspešno poslano, če tega niste dobile (poglejte tudi med neželjeno pošto), ga tudi mi nismo dobili in je bila očitna napaka na omrežju, zato vas prosimo, da to noročite ponovno.
Se je potrebno registrirati in prijaviti?
Ni potrebna registracija in prijava, je pa zaželjena za pravne osebe, ker imate možnost ponovnega naročila iz prejšnjih naročil, prav tako se vam v vašem profilu shranjujejo računi in še mnogo več.
Lahko nakupujem kot fizična oseba?
Seveda, edini pogoj je minimalna vrednost naročila 25,00 €.
Informacije o pošiljanju
Kako dolgo traja od naročila do dobave?
Pošiljamo samo delovne dni. Delovni dnevi so od ponedeljka do petka, razen praznikov. Vsako naročilo oddano po 12.00 bo obdelano naslednji delovni dan. Zaradi velike količine pošiljk lahko vaše naročilo traja dlje, kot je bilo pričakovano. Rok za dostavo ima Pošta Slovenije 2-3 delovne dni, običajno že naslednji delovni dan. V primeru plačila po predračunu, se dobava lahko podaljša za 1-2 delovna dneva, ker moramo plačilo najprej prejeti na naš račun.
POMEMBNO!
Zaradi povečanega obsega naročil, lahko pride do kasnejših odprem, kot jih imamo sicer, za kar se vam iskreno opravičujemo!
Prosimo vas, da naročujete vsaj 3 dni prej, kot običajno, ker vam bomo blago odposlali v roku do 3 delovni dni, vendar lahko zamuja tudi Pošta Slovenije!
Za vse vprašanja smo vam na voljo na prodaja@bevann.si
Pošiljate tudi v tujino?
Trenutno pošiljamo samo na Hrvaško, kjer je minimalna vrednost za brezplačno dostavo 200,00 €. V druge države trenutno ne pošiljamo,
lahko pa nam pošljete povpraševanje na prodaja@bevann.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Vašo vrnitev želimo obdelati v roku 5-7 delovnih dni po prejemu. Ko bo vrnitev končana, boste obveščeni po e-pošti.
Predlagamo, da si zabeležite referenco pošiljanja, ko ste izdelke poslali nazaj. Tako boste lahko spremljali pošiljko na vsaki stopnji dostave, tudi ko jo prejmemo. Če bi imeli kakršna koli vprašanja o vrnitvi, se obrnite na našo službo za pomoč strankam po e-pošti prodaja@bevann.si
ali po telefonu 02 250 220 6.
Kaj naj storim, če sem prejel poškodovan izdelek?
Pri Bevann-u se trudimo, da ste zadovoljni z nakupi. Zelo skrbimo za pošiljanje blaga najvišje kakovosti, vendar vemo, da se včasih stvari lahko poškodujejo in boste morda morali vrniti izdelek.
Upoštevajte naslednji postopek: Zahtevali bomo, da nam pošljete sliko poškodovanega paketa ali izdelka na prodaja@bevann.si. Prepričajte se, da ste vnesli svojo referenčno številko - številko paketa, kopijo računa in sliko paketa, katerega ste ga prejeli. Več informacij na navodila ob prevzemu blaga.
# Vpišite iskalno besedo in pritisnite ENTER za iskanje ali ESC za prekinitev